איך מוודאים שמדובר בתקלת מצבר

תקלות מצבר נפוצות בקרב המכוניות אבל איך אפשר לדעת בוודאות שמדובר בתקלת מצבר?

אנו נפרט לפרט לכם מספר בדיקות שאתם יכולים לעשות וכך תוכלו לוודא שאכן מדובר בתקלת מצבר אופיינית.

הסבר על תפקיד המצבר

הנה הסבר קצר על תפקיד המצבר בכלי הרכב שלכם.

המצבר משמש בתור סוללה של הרכב, אתם יכולים לדמות את המצבר לסוללה של האייפון שלכם.

בלי הסוללה הפלאפון שלכם לא יעבוד ואותו הסיפור גם ברכב שלכם, כאשר מצבר מתרוקן לא ניתן להפעיל את מערכות הרכב החשמליות ובגלל זה לא ניתן יהיה לניע את הרכב.

ראשית אנו ממליצים לבדוק האם פנסי הרכב נדלקים כאשר הרכב לא מונע במידה ולא נוסיף גם את בדיקת הצופר במידה ושניהם אינם מגיבים משמעות הדבר שהמערכות הללו לא מקבלות חשמל ולכן הם אינן מגיבות.

ניתן לבדוק גם את קודם הרכב במידה שאתם לוחצים על הכפתורים ולא שומעים צליל של לחיצה אז מדובר בתקלת מצבר בגלל שאין אספקת חשמל לקודנית.

מה עושים במיידי?

במקרה ניתן לניע את הרכב עם כבלים יעודיים אשר מתחברים לרכב אחר שבו המצבר טעון ובכך ניתן להטעין את המצבר שלכם ולניע את הרכב. אפשרות נוספת למקרים מסוג זה, ניתן לרכוש בסכום נמוך מטען נייד למצבר.

זה למעשה מדמה את פעילות הכבלים שמחברים לרכב אחר אבל אין צורך לבקש ממישהו שיעשה עבורכם את הטובה ויחבר כבלים, באפשרות הזאת אתם יכולים לניע את הרכב בכל זמן כשיש תקלת מצבר,

חשוב לזכור מפעם לפעם להטעין את המצבר הנייד מכיוון שגם הוא משמש כסוללה ואחת לתקופה מתפרק ומאבד מעוצמתו.

אז.. יש תקלה במצבר

במידה וביצעתם את הבדיקות שפירטנו והגעתם להחלטה שאכן מדובר בתקלת מצבר אז הגיע הרגע להגיע להחלטה איזה מצבר להתקין.

אל תדאגו תכף נסביר איך בוחרים מצבר ומה הדגשים שיש לשים לב אליהם כאשר רוכשים מצבר חדש.

בשוק המצברים ישנם מספר סוגים של מצברים ממותגים שונים ובעלי מחירים שונים במאות שקלים.

אורך החיים הממוצע של מצבר הוא כ36 חודשים ולכן מדובר ברכישה שתשמש אתכם לטווח ארוך וחשוב להשקיע במצבר איכותי שידאג להפעיל את הרכב באופן מיטבי.

המחיר של המצבר מושפע מהמותג אותו בחרתם ומתקופת האחריות אשר מעניק יצרן הרכב.

במידה והנכם מחפשים לחסוך על בהוצאה הכספית הכרוכה ברכישת מצבר ניתן לבקש מצבר מסוג יד שניה.

לרוב אנו ממליצים ללקוחותינו לרכוש מצבר חדש אשר עתיד לשרת אתכם נאמה בשנים הקרובות אך חשוב שתדעו שבהחלט קיימת האפשרות של מצבר יד שניה.

מחירי המצברים

ראשית לפני שאתם מזמינים איש שירות לצורך החלפת מצבר חשוב שתבדקו את טווחי המחירים המצויים בשוק בתחום המצברים.

שוק המצברים רווי במאות ספקים הגובים מחירים שונים ולכן אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לבדוק אצל מספר נותני שירות בתחום המצברים, בדיקה מסוג זה תבטיח שתבצעו את העסקה המשתלמת ביותר ויחזק את הביטחון האישי שבחרתם מצבר ויש מקצוע שנותן את התמורה הטובה ביותר למחיר.

רגע לפני שהמצבר החדש מותקן אצלכם ברכב חשוב לבדוק שאכן מדובר במוצר חדש לרוב מצבר חדש יגיע עם אריזת ניילון בנוסף תסתכלו על המוצר שאותו רכשתם ועתיד להיות מותקן ברכב.

ממליצים לבדוק את הנראות של המצבר מבחינה חיצונית, תבדקו שאין עליו אבק או סימני קורוזיה.

ניתן לבדוק שהמדבקות המופיעות על המצבר איתן דהויות, חשוב לבדוק את תאריך ייצור המצבר.

כאשר היצרן מוציא את המצבר מהפעיל על כל מצבר מוטבע תאריך הייצור המדויק של המצבר.

תבדוק מה הוא תאריך הייצור של המצבר שקיבלתם, במידה והמצבר יוצר לפני תקופה ארוכה אל תסכימו לקבלו ותבקשו מצבר חדיש יותר ובכך תמנעו מאיש המקצוע שינסה לדחוף לכם מצבר שכבר זמן ממושך על המדף.

תשמרו את הקבלה ותעודת האחריות של המצבר מכיוון שלרוב אנו עדים שמרבית הנהגים אינן שומרים מסמכים אלה ולעיתים נוצרות בעיות כאשר מנסים להפעיל את תעודות האחריות ולכן למנוע בעיות מיותרות בעתיד,

אנו ממליצים תצלמו את הקבלה בפלאפון שילחו אותה למייל וכך היא תמיד תהיה זמינה עבורכם.

להתאים את המצבר לרכב

חשוב להתאים את המצבר החדש לרכב אז לכן תוודאו שמסרתם לטכנאי את כל הפרטים של רכב, נסוג למסור לנותן השירות את סוג הרכב, שנת הרכב ובזכות המידע הזה הוא יצליח להתאים עבורכם את המצבר המתאים ביותר.

מצבר הרכב חייב להתאים כמו כפפה ליד עבור הרכב ולכן במידה ומציעים לכם מצבר בעל עוצמה חזקה יותר או חלשה יותר אל תסכימו ותבקשו את המצבר שעליו ממליץ יצרן הרכב. תהליך החלפת המצבר הוא תהליך מהיר שאורך כ-10 דקות במידה ומדובר באיש מקצוע מיומן אשר מכיר את עבודתו.

הלקוחות שלנו נהנים ממיטב הטכנאים המקצועיים ביותר שאחראים על אלפי החלפות מצברים מדי חודש, תוך זמן קצר מרגע השיחה שלכם אלינו נדאג להתאים לכם את המצבר לרכב וטכנאי מנוסה יצא אליכם.

הטכנאים שלנו פרושים בכל אזור המרכז ותוך 30 דקות יגיע עד לביתכם או למקום עבודתכם.

מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ במידה ונשארו לכם עוד שאלות הקשורות לתחום הרכב והמצברים.

ניתן להתקשר ישירות לטכנאים שלנו ללא צורך בהמתנה, זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. זה המספר שלכם לכל שאלה או בעיה 077-2306008

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה