מימון לרכב – הדרך הנכונה הנוחה לקנות רכב חדש או יד ראשונה

 

מתלבטים האם כדאי לכם למכור את הרכב הישן ולהתחדש ברכב חדש? היום ההתלבטות היא קלה מתמיד. חברת ניו קאר ליס מציעה מימון מלא לרכב ומבצעי רכב וכל מה שנשאר לכם זה לבחור את רכב חלומותיכם ולשלם כל חודש את התשלום הנוח שנקבע במיוחד עבורכם. פשוט? כן.

מימון לרכב – למי זה מתאים?

רכישת רכב היא צעד גדול המביא עימו לעתים קושי כלכלי לממן את הרכב, יש צורך לחסוך במשך תקופה ארוכה ולנסות לקבל מהבנקים הלוואה שהרבה פעמים לא מקבלת אישור. אנו בניו קאר ליס מבינים את הקושי ומעוניינים ללכת לקראתכם על מנת שתוכלו להתחדש ברכב חדש בראש שקט ובקלות.

אנו מציעים מימון מלא לרכב ללא צורך בהון עצמי מוקדם ותשלומים חודשיים קבועים שנוחים לכם. כך אתם יכולים לקנות איזה רכב שתרצו ולשלם עליו בצורה הנוחה ביותר. גם אם חסכתם מספיק כסף ואתם מגיעים עם הון עצמי מוקדם, מימון לרכב יכול להתאים לכם מאחר וההוצאה עדיין נפרסת ומשאירה את החיסכון לטובת מטרות אחרות שלא ניתנות לפריסת תשלומים. לכן ניתן להגיד שמימון רכב מתאים לכל אחד.

מימון לרכב – האם יש הבדל בין רכישה ממימון רכב לבין רכישה באמצעות הלוואה מהבנק?

מימון מלא לרכב כשמו הוא, זהו מתון מלוא הסכום לקניית הרכב. כלומר, אתם לא צריכים הון עצמי מוקדם, אתם מקבלים את כל הסכום לרכישת הרכב בפריסת תשלומים נוחה שהותאמה בדיוק עבורכם.

הלוואה מהבנק דורשת אישור שלא תמיד מתקבל ואתם נדרשים לעמוד בתנאי קבלת ההלוואה של הבנק שהם מחמירים יותר מאשר אצל חברות הליסינג. בנוסף, הריביות ותנאי הלוואה הם טובים יותר משמעותית אצל חברות הליסינג מאשר התנאים שתקבלו בבנק.

מימון לרכב – רכב קונים עם ניו קאר ליס

בניו קאר ליס אתם מקבלים 100% מימון מלא לרכב ללא צורך בהון עצמי מוקדם. תהליך רכישת הרכב מתחיל עם יועצי הרכב המקצועיים שלנו שלא רק שיתאימו לכם את הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם, גם יתאימו לכם את תוכנית המימון שמתאימה ביותר ליכולות והצרכים שלכם על מנת שיהיה לכם את עסקת התשלומים הנוחה ביותר.

בניו קאר ליס הלקוח הוא מספר אחת. ללכת לקראתם זה הרצון שלנו להגשים ללקוחות שלנו את החלומות ולרכוש את רכב חלומותיהם, אתם מוזמנים אלינו לקבל את השירות והתנאים הטובים ביותר למימון רכב.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה