מהו ביטוח רכב קולקטיבי, ואילו סוגי ביטוח קולקטיביים קיימים?

עם השנים, נוצרו מסלולי ביטוח מיוחדים שמיועדים לקבוצות של אנשים במקום לפרטים בודדים. מדובר על מסלולים הכוללים פוליסות אשר נמכרות באותם תנאים, באותו מחיר לקבוצה מוגדרת של אנשים.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא ביטוחי בריאות, ביטוחי סיעוד, ושלל פוליסות אחרות אשר נמכרות לעסקים אשר מספקים את הפוליסות לעובדים שלהם כחלק מתנאי העבודה שהם מספקים להם. אפשר גם למצוא פוליסות קבוצתיות, קולקטיביות, עבור ארגונים, עמותות, קבוצות של אנשים שמתאגדים יחד לרכוש פוליסות ביטוח מחברה מסוימת ועוד.

לצד הביטוחים שציינו, אפשר למצוא גם ביטוח רכב קולקטיבי. הרעיון הוא דומה. כל המבוטחים מקבלים ביטוח רכב במחירים ובתנאים דומים. לרוב מדובר על ביטוח מקיף, כאשר ניתן לרכוש באותה מסגרת גם ביטוח חובה וביטוח צד ג’, אך אלה יהיו מבוססים על פי פרמטרים והיבטים שונים שקשורים לבעל הרכב ולנהגים שמשתמשים בו (אי אפשר שביטוחים אלו יהיו דומים, מאחר ויש פרמטרים שונים שמשפיעים על העלויות והתנאים שלהם)

מי יכול לקנות ביטוח קולקטיבי ומדוע זה משתלם לו?

ביטוח רכב קולקטיבי מוצע בשתי מסגרות עיקריות:

מסגרת אחת היא של עובדים במקום עבודה מסוים אשר מקבלים ביטוח רכב כחלק מתנאי השכר במקום. זה נכון גם לגבי חברים בארגונים, עמותות וגופים מסוימים.

מסגרת שנייה מתייחסת לביטוחים שניתנים עבור אנשים שלא מכירים אחד את השני ויכולים ליהנות מביטוח קולקטיבי, בין אם זה דרך הטבות של כרטיס אשראי, חברי מועדון או מסיבות אחרות.

הרבה מאוד מקומות עבודה בוחרים לספק ביטוח קולקטיבי, כחלק מתנאי השכר לעובדים, על מנת להעניק להם הטבות ייחודיות, כאלה שאינן מגולמות בהכרח בשכר שנכנס לבנק אך בהחלט מקל עליהם מבחינת הוצאות אישיות. זו הטבה שיכולה לייצר נאמנות למקום העבודה.

מקומות עבודה רבים מעדיפים לספק ביטוח רכב קולקטיבי מסיבה נוספת, מאחר והם שוכרים לעובדים שלהם רכבים, אז קל יותר לשלוט על המצב של הרכב, דרך ביטוח קולקטיבי ולא דרך כך שכל עובד ירכוש ביטוח בעצמו. צריך לציין גם, ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך התנאים בביטוח קולקטיבי משתלמים יותר. עובדים שירצו, יוכלו להרחיב את הפוליסה שהם מקבלים בתוספת תשלום.

אילו ביטוחים קולקטיביים נוספים קיימים?

מלבד ביטוח רכב, כאמור, אנחנו יכולים למצוא ביטוחי בריאות, סיעוד, משכנתא, אחריות מקצועית ועוד שלל פוליסות ביטוח קולקטיבי אשר מוצעות לקבוצות של אנשים, בין אם זה במקומות עבודה, ארגונים, עמותות, ובין אם זה בדרכים אחרות.

לפני שרוכשים ביטוח קולקטיבי בחברה מסוימת, רצוי לעשות סקר שוק. לשם כך אפשר להיכנס לאתר WOBI, לקבל הצעות מחיר, להשוות ולהחליט איזו מבין ההצעות הכי משתלמת, בין אם זה מבחינת עלויות, תנאים, כיסויים, ועוד. באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורכם ועבור מי שאמור ליהנות מהפוליסה.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה