ריינג’ רובר וולאר 2022 – הג’יפ שאנחנו אוהבים

הריינג’ רובר ולר החדש הוא יצירת אמנות. מדובר על רכב אלגנטי, מסוגנן ופשוט מלא בסטייל. אבל עם כל היתרונות שלו והיוקרה שלו, עדיין מדובר ברכב עם תג מחיר החל מ-85,000 דולר. אז האם הריינג’ רובר וולאר שווה את תג המחיר? בואו נסתכל מקרוב.

עיצוב מהמם

הדבר הראשון שתבחין בו בוולאר הוא העיצוב המדהים שלו. העיצוב החיצוני אלגנטי ומודרני, בעוד עיצוב הפנים יוקרתי ונוח. כל פרט נשקל בקפידה, החל ממושבי העור ועד למערכת השמע עם 19 רמקולים. לכן מבחינת עיצוב פנים ועיצוב חוץ, הריינג’ רובר וולאר הוא רכב ברמה הגבוהה ביותר, כיאה למותג ריינג’ רובר שנחשב אחד מהמותגים היוקרתיים ביותר בעולם הג’יפים, וההשקעה בעיצוב מצדיקה את תג המחיר הגבוה.

מנועים וטכנולוגיה

ה-Velar מגיע עם מגוון מנועים לבחירה, וכל אחד מהמנועים האלו הוא חזק ויעיל. בנוסף, הוולאר גם עמוס בטכנולוגיה העדכנית ביותר, כולל מערכת מידע בידור עם מסך מגע בגודל 12.0 אינץ’ וחבילת בטיחות מתקדמת.

לסיכום

אז האם הריינג’ רובר וולאר החדש שווה את תג המחיר? אנחנו חושבים שכן. יש רכבים שהם שונים מרבים אחרים, והם ממש על גבול יצירת אמנות יצירת, והוולאר היא אחת כזו, שבטוח תסובב את הראש עבור כל מי שרואה אותה בגלל שהיא כל כך ייחודית ועמוסה בכל התכונות והטכנולוגיה העדכניים ביותר.

בנוסף, מבחינת יחידות הנעה הוולאר היא בין הג’יפים הטובים כיום בשוק, והיא למעשה משמשת כרכב מעולה גם עבור מי שחי בעיר ורוצה רכב שטח ככה לסופשים בשביל לצאת עם המשפחה לטיולים, וגם בנוסף מתאימה למי שגר במקומות הרריים וצריך רכב שטח ברמה הגבוהה ביותר על מנת להתמודד עם כל פיסת אדמה.

עם זאת, אנחנו חושבים שהוולאר מתאימה יותר למי שמחפש רכב – ג’יפ אורבני, מעוצב ויפה, שיש לו יכולות מעולות גם על הכביש וגם בשטח. בנוסף, הרכב יכול לשמש כרכב משפחה מעולה, בעיקר בגלל המרווח הפנימי הטוב שלו וגם מערכות הבטיחות ששומרות על המשפחה בצורה הטובה ביותר. אז האם הוולאר שווה את תג המחיר שלה? אפשר לענות על שאלה זו בכל מיני תשובות, אך לדעתנו, כן, היא שווה.

תוכלו להתעדכן על המפרטים של הוולאר ורכבים אחרים באתר של ניו קאר ליס

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה