ליסינג מימוני יד שניה – כל מה שרציתם לדעת

ליסינג לרכב משומש פחות נפוץ בשוק הליסינג, אבל זו אופציה טובה, במיוחד אם אתם מקווים לחסוך כסף על תשלומי הרכב החודשיים שלכם. הסיכון הוא התחייבות למכונית שסביר יותר שתזדקק לתיקון.

ליסינג מימוני על רכב מיד שנייה נגיש מאי פעם. ליסינג של רכב היא אחת הדרכים לנהוג במכונית חדשה תמורת תשלומים חודשיים שלעיתים קרובות זולים יותר מאלה שהייתם משלמים בהלוואה על רכישת רכב.

כאשר הפרקטיקה הזאת ממשיכה לצבור פופולאריות רבה בקרב הקהל הישראלי.

חיסכון כספי

תשלומי הליסינג החודשיים שלכם עשויים להיות נמוכים יותר כאשר אתם משכירים רכב, רוב התשלומים החודשיים שלכם הולכים לפחת הצפוי של הרכב (השיעור שהרכב שלכם מאבד מערכו לאורך זמן). מכונית יכולה לרדת ב-20% או יותר לאחר שנת הבעלות הראשונה בלבד.

מכוניות משומשות נוטות לרדת בקצב נמוך יותר מאשר מכוניות חדשות, מה שאומר שסביר להניח שתשלמו פחות בכל חודש כדי לשכור רכב משומש בהשוואה לרכב חדש. אבל גובה התשלום החודשי שלכם יהיה תלוי במכונית הספציפית שאתם רוצים לשכור ובתנאי הליסינג שלכם.

לפני שאתם יוצאים להשכיר רכב בליסינג, מומלץ להגדיר תקציב כדי להבין מה אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם בכל חודש.

ליסינג מימוני לרכב יד 2 לא מתאים לכולם

חכירת רכבים משומשים אינה מיועדת לכולם, ולא בגלל רק בגלל הזכאות שלכם לקבלת מימון עבור ליסינג רכב יד 2.

אם אתם מסוג האנשים שרוצים ליסינג רכב חדש לגמרי עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר והריח הזה של מכונית חדשה בכל פעם שחוזה הליסינג שלכם יפוג, אולי ליסינג של מכוניות משומשות לא שווה לכם את החיסכון בעלויות.

חכירה של מכונית חדשה עשויה להתאים יותר, עם מימון לליסיניג לרכב יד ראשונה. באופן דומה, אם אינכם רוצים להתמודד עם הטרחה של אחריות מורחבת והוצאות תחזוקה פוטנציאליות שעשויות להופיע בסבירות גבוהה יותר עם ליסינג של מכוניות משומשות, כנראה שעדיף לכם להישאר בליסינג של מכוניות חדשות. כדאי גם לשקול אם זה הגיוני יותר לקנות מכונית משומשת אם אתם שוקלים ליסינג רכב משומש.

בשורה התחתונה

ליסינג של רכב משומש יכול לחסוך לכם כסף על התשלומים החודשיים שלכם. רק ודאו שאתם מוכנים למצוא רכב חכירה משומש המתאים לצרכים ולתקציב שלכם. ואל תשכחו שלחיסכון בעלויות של ליסינג רכב משומש יש מחיר. עלויות תחזוקה פוטנציאליות וסיכונים אחרים הקשורים בהשכרת מכונית משומשת עשויים שלא להיות שווים את זה עבור כולם.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה