בקרוב אצלכם: דגמי הרכב שיגיעו אלינו כבר ב-2022

כמדי שנה, מגיע הרגע הזה שבו אנו מבינים שממש עוד רגע מסתיימת לה עוד שנה ומתחילה לה אחת חדשה ועוד יותר, שצפויים להגיע אלינו דגמים חדשים לשוק הרכב. אז לקראת סיומה של זו הנוכחית וכניסתה של זו הבאה, הנה כמה מהדגמים שיגיעו אלינו ממש בקרוב, כבר ב- 2022

זאב נחמנזון

מאז ומתמיד עורר ענף הרכב עניין רב בארץ ובעולם. שילוב של אופנה, טכנולוגיה ושימושיות רבה הופכים את המכוניות שלנו למוצר נחשק, רומנטי ומעמדי כשבסופו של דבר, כמעט כל אחד מאיתנו מחזיק ברשותו לפחות אחד כזה. עם התחרות המתעצמת, המיתוג והשיווק – ובל נשכח גם את התנאים המעולים והיעילות, אין זה מפתיע שרבים אף יכולים להרשות לעצמם לרכוש אחד חדש מהניילונים אחת לשלוש שנים ואפילו מדי שנה.

לקראת סיומה של כל שנה, מתחילה ההתעניינות הרבה בדגמים שצפויים להגיע למגרשים השונים ועימה, גם ההיערכות בהם לרכישת רכב כזה או אחר המוצע למכירה. לרוב המחיר הוא זה שמהווה את השיקול המרכזי, לעיתים מדובר בחובבי טכנולוגיה או במותג מסוים שהם מעוניינים להניח את ידיהם עליו אך לרוב אלו סקרנות רבה וציפייה גדולה, לרכב הבא עלינו לטובה. אז מהם דגמי הרכב החדשים לשנת 2022? לפניכם החשמליים, ההיברידיים וגם אלו מונעי הבנזין והדיזל.

יש חשמל באוויר

והרבה ממנו. המכוניות החשמליות כבר מפגינות נוכחות על כבישי ארצנו שבשנה הבאה עלינו לטובה, צפויה לגדול משמעותית. האבולוציה של הרכבים החשמליים עושה עבודה נפלאה והשנה היא כבר נושאת תוצאות מרשימות. הם מצליחים לתת פייט ברור לרכבים מונעי הבנזין והדיזל והמותגים המובילים מציעים את מרכולתם גם בגרסה חשמלית ומעודכנת יותר.

בשנה הנוכחית ראינו לא מעט מרכבי “טסלה” נוסעים בסמוך אלינו וכבר בשנה הבאה, אנו צפויים לראות עוד רבים מהם, אך לא רק. כך למשל, פונה “אאודי” לאלו שהפרוטה בכיסם שווה קצת יותר מפרוטה ומציעה להם את ה- E-טרון בשני דגמים ייעודיים: ה-GT, רכב ספורט מהודק ומעוצב לעילא, עם שני מנועים להנעה כפולה ובין 476 ל-646 כ”ס וטווח נסיעה של עד 488 ק”מ לפי היצרן, ההופך אותו לרכב שימושי ולא רק לדוגמן על. דגם ה- Q4e הוא גרסת פנאי ומכוון יותר למשפחות. גם טווח הנסיעה שלו עומד על 488 ק”מ אך הוא מגיע עם מנוע חשמלי אחד ועד 204 כ”ס בלבד. תג המחיר צפוי להיות נמוך יותר משל ה-GT אך שוב – מדובר ב”אאודי”, וזול זה לא יהיה.

גם “אופל” צפויה להכניס גרסה חשמלית ומעודכנת של המוקה שלה. קטגוריית ה”סופר-מיני” עדיין לא זכתה להתייחסות עם מנוע חשמלי והמוקה הולכת לשנות זאת. טווח הנסיעה קצר יותר, עד 310 ק”מ, המנוע מייצר 136 כ”ס אבל המותג והדגם המעוטר והנחשק, עדיין מבטיחים חוויית נסיעה מרגשת ויעילות כלכלית. סקודה, BMW, דאצ’ה וג’נסיס מגיעות אף הן השנה עם מבחר דגמים חשמליים במגוון קטגוריות, וגם כאן יש למה לצפות.

איך אומרים חשמל בסינית?

מי שהחלו להיטמע בעולם הרכב בישראל וסוללות את דרכן בו בצעדים גדולים הן יצרניות הרכב הסיניות. לפחות שלושה מותגים סיניים צפויים להיכנס בקרוב מאוד לשוק הישראלי ואף מילה על “סיני זה זול או חיקוי”. תגידו שלום (או “ני האו”) לאייווייס, מותג סיני צעיר ומבטיח בן 4 שנים שכבר כובש ארצות ויבשות. דריסת הרגל שלהם בארץ היא U6, רכב פנאי מסוגנן מעולמות ה-SUV. איון V הוא רכב הפנאי הבא שמביאה אלינו חברת GAC””, הפעם עם מערכת נהיגה אוטונומית וטווח נסיעה שיכול להגיע ל-450 קמ”ש. על “ג’ילי” הסינית סביר להניח שלא שמעתם, למרות שהיא אחת מבעליה של “וולבו” והיא מגיעה אלינו ממש בקרוב עם הגיאומטרי C. כרגע הוא קצת ביישן ונסתר אך ברגע שיצבור כאן מספיק ביטחון עצמי – הוא צפוי לעורר הרבה עניין.

מיכל מלא

עם כל הסערה החשמלית סביבנו יש עדיין ביקוש לרכבים חדשים מסורתיים מונעי הבנזין והסולר, ואם יש ביקוש – כמעט תמיד יימצאו אלו הממלאים אותו. ידוע לנו כי “פוולקסווגן” מתכננת להביא אלינו לפחות דגם חשמלי אחד שלה בשלב מאוחר יותר השנה אך עד אז, היא תשמח לספק לכם את הפולו החדש שלה בגרסה ספורטיבית ובטוחה יותר וקרובה מתמיד לדגם הגולף היוקרתי. גם סיאט, שנחלה הצלחה מרובה בשנים האחרונות עם הארונה שלה, תביא אותו אלינו בקרוב בעיצוב העכשווי והמעודכן שלו. יונדאי אלנטרה, שנעלמה קצת מהרדאר, תגיע עם מנוע היברידי משופר בגרסת סדאן – המבוקשת במיוחד בישראל, ותחליף אט אט את האיוניק.

 

מעבר למידע זה ישנן גם תחזיות וצפויות לנו גם כמה הפתעות מעניינות בשנה הקרובה. דבר אחד בטוח – הכל כבר מתעורר והציפייה בעיצומה, בואו נקווה שנמלא אותה עד סופה.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה