מימון לרכב – השיטה הנפוצה לקניית רכב בישראל

 

כל מי שמחפש לקנות רכב חדש נתקל במושג “מימון רכב”, ואכן מימון רכב היא כיום אחת הדרכים הנפוצות בישראל לקניית רכב. מימון רכב כשמו הוא, זוהי עזרה לרכישת הרכב על ידי מתן הלוואה ופריסתה על תקופה של בדרך כלל 36 חודשים ולפעמים גם יותר, תלוי בתוכנית המימון המתאימה ללקוח.

מימון לרכב – אילו דרכי מימון קיימים

ההלוואה למימון הרכב מתחלקת בדרך להלוואה עם מקדמה או הלוואה ללא מקדמה. בהלוואה עם מקדמה המלווה משלם מקדמה ושאר ההלוואה נפרסת לתשלום חודשי שנקבע מראש. בהלוואה ללא מקדמה נקבעת עסקת תשלומים חודשית על כל הסכום של הרכב. חוץ משתי דרכים אלו קיימות עוד דרכים כמו שהלווה מתחיל קודם כל לשלם את התשלומים תקופה מסוימת ואחרי סיום התקופה נדרש לשלם את יתרת החוב (כמו מקדמה אך שמגיע בסוף).

מימון לרכב – ריבית

מימון לרכב היא עסקת הלוואה וכמו בכל עסקת הלוואה קיימות ריביות, אך הריבית מתגמדת ביחס לנוחות הרבה שהתשלום החודשי מאפשר לבעל הרכב. מכיוון שהתשלומים נפרסים על חודשים רבים אז התשלום החודשי יחסית נמוך ועבור רוב האנשים אינו מורגש יתר על מידה וכך אנשים יכולים לקנות רכב חדש לחלוטין ולא להרגיש את משקל ההוצאה. בכל מקרה הריביות משתנות בהתאם לסוג העסקה, ככל שמימון לרכב יהיה עם מקדמה קטנה יותר, כך הריביות יגדלו, בנוסף התחרות הגדולה הקיימת בשוק מימון רכב, יוצרת מציאות שהחברות נלחמות על הלקוחות ובכך מנסות למשוך לקוחות אליהן עם הצעות עם ריבית אטרקטיבית.

מימון לרכב – שעבוד הרכב

שימו לב שכאשר אתם קונים רכב דרך עסקת מימון רכב, הרכב משועבד לחברה שמספקת את המימון (בנק, ליסינג וכו’) עד שתסיימו את יתרת התשלומים, כך שהרכב מבחינה חוקית עדיין אינו שלכם. הסיבות לכך ברורות, חברת המימון אינה מעוניינת לשחרר את הרכב עד שתהיה בטוחה שקיבלה את כל תשלומי ההלוואה.

מימון לרכב – הבדל בין מימון רכב לליסינג

אנשים רבים מתבלבלים בין מימון רכב לליסינג, מאחר וליסינג הוא גם סוג של מימון, אך קיימים ביניהם כמה הבדלים, כמו למשל שבמימון רכב השם נרשם על שמו של לווה, למרות שהוא משועבד למלווה. בליסינג הרכב נשאר רשום על שמו של המלווה.

מימון רכב – סיכום

מימון לרכב זוהי דרך נוחה לרכישת רכב חדש, בניו קאר ליס אנו מציעים לכם 100 אחוז מימון לרכבים חדשים מהחברה.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה