האם הגיע הזמן להחליף את המכונית שלכם?

 הקדמה: למה אתם צריכים להתחיל לחשוב על להחליף את הרכב שלכם

זה הזמן להחליף את המכונית שלכם אם אתם חווים אחד מהדברים הבאים:

-המכונית שלכם בת מעל 10 שנים

-המכונית הגיעה לערך המסחר הנמוך ביותר שלה

-אתם צריכים מכונית גדולה יותר בגלל שהמשפחה שלכם גדלה או שהעבודה שלכם השתנתה ומצריכה רכב מסוג אחר.

יותר אנשים עומדים בפני ההחלטה האם להחליף את הרכב הישן והמשומש שלהם בחדש, בשוק הרכבים של היום. מי שבוחר לעשות זאת, בוחר בדרך כלל באפשרות של טרייד אין רכב, על הרכב הישן, וזאת בגלל שזה מאפשר גם להפטר מהרכב הישן וגם לקנות את רכב חדש במחיר מופחת דרך המכירה של הרכב הישן כמובן.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ביצוע טרייד אין לרכב הישן שלכם

כאשר אתם מחליטים לבצע טרייד ברכב הישן שלכם, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא מצב הרכב שלכם, האם הוא במצב טוב? האם היו תאונות לפני? כל אלו יכולים להשפיע מאוד על ערך הרכב שלכם בטרייד אין ולא כדאי להסתיר מהסוכנות שום פרט, בגלל שהרכב בכל מקרה יעבור בדיקה מקיפה. בנוסף, שימו לב שאין על הרכב הלוואות או שעבודים.

השלב הבא הוא למצוא סוכנות אמינה שמתמחה בעסקאות טרייד אין ולקבל הערכה עבור הרכב שלכם. מומלץ לבדוק אצל סוכנות שאתם גם מעוניינים לקנות בה את הרכב החדש שלכם, בגלל שסוכנות כזו תלך לקראתכם עוד יותר במחיר הטרייד אין, בגלל שאתם קונים דרכה מכונית חדשה, או אפילו גם אם מדובר על רכב יד 2

כמה ערך הטרייד-אין של הרכב שלכם תלוי בשנת הרכב?

שווי הטרייד אין של רכבם ללא ספק תלוי בשנת הרכב בצורה משמעותית. ככל שהמכונית ישנה יותר, כך היא תהיה שווה פחות.

מעבר לשנתון, גם מצב הרכב שלכם ישפיע גם על שווי הטרייד-אין. אם יש נזקים לרכב שלכם, אולי תרצו לשקול לתקן אותם לפני שאתם מוכרים אותו במחיר נמוך יותר ממה שהייתם מקבלים, אם הייתם מתקנים את הרכב קודם.

כמה ערך הטרייד-אין של הרכב שלכם תלוי בכמה קילומטראז’ הוא עבר?

זו שאלה שבעלי רכב רבים שואלים את עצמם. אבל זה לא כל כך פשוט כמו שאתם יכול לחשוב. מכיוון שערך הטרייד-אין של רכב תלוי ביצרן ובדגם, שנת הייצור וגודל המנוע. לדוגמה, אם מכונית בת פחות משנתיים, היא שווה יותר עם 10,000 ק”מ על מד המרחק מאשר מכונית עם 200,000 ק”מ עליה.

אותו דבר לגבי משאיות ורכבי שטח. ככל שהקילומטראז’ גבוה יותר, ערך הטרייד אין שלהם יהיה נמוך יותר.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה