השכרת רכב ליום – מתי זה משתלם ולמה?

בדרך כלל שירות השכרת רכב כפי שאנחנו מכירים ונחשפים אליו, הוא שירות לטווחי זמן של מספר ימים, שבועות ולעיתים אפילו מעבר לכך. אנשים בוחרים לשכור רכב לתקופת זמן מסוימת אם וכאשר אין להם רכב פרטי משלהם, לא ניתן לעשות שימוש ברכב שלהם, או במקרים בהם מעדיפים שימוש ברכב שכור לתקופה ארוכה מאשר ברכב שלהם.

אך חברות השכרת רכב מציעות שירות נוסף, ייחודי, המיועד עבור לקוחות פרטיים וכן עבור לקוחות עסקיים על פי הצורך. מדובר בשירות השכרה ליום. זה שירות מאוד מקובל, לא רק בישראל אלא גם בהרבה מאוד מדינות ברחבי העולם.

שירות השכרת רכב ליום מתבסס על הרעיון שישנם נהגים אשר זקוקים לרכב שכור ליום אחד ספציפי מסיבה כזו או אחרת. הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות בסדרות או בסרטים אמריקאיים, נהגים השוכרים רכב ליום אחד לצורך נסיעות אל נקודה מסוימת, כאשר ביעד אליו הם נוסעים ישנו סניף שאפשר להשאיר את הרכב השכור. כך זה גם מתרחש במציאות. אנחנו יכולים לשכור רכב ולהחזיר אותו לסניף ממנו שכרנו, וכן אנחנו יכולים להחזיר אותו בסניף אחר, ביעד אליו אנחנו נוסעים.

מתי אנחנו נרצה לשכור רכב ליום אחד?

הרעיון של השכרת רכב ליום נועד לשרת אותנו במקרים בהם אין לנו רכב פרטי, אין לנו אפשרות להשתמש ברכב שברשותנו או אם אנחנו נוסעים למקום שלא עוברת בו תחבורה ציבורית. בכל אחת מן האופציות הרי שהשכרת רכב היא הפתרון הטוב ביותר עבורנו.

למשל, אנחנו רוצים להשתמש בשירות זה אם וכאשר עלינו להגיע אל יעדים מסוימים לצרכים מקצועיים ואין לנו אפשרות או רצון להשתמש ברכב הפרטי שלנו לשם כך. כמו כן, אנחנו נרצה להשתמש בשירות זה אם נרצה לערוך טיול ביעד מסוים ואין לנו אפשרות להגיע אליו אלא ברכב שכור או שזו האופציה הכי נוחה מבחינתנו.

כמו כן, אנחנו נרצה להשתמש בשירות זה, אם הרכב שלנו נמצא במוסך ואין לנו רכב חלופי. אפילו שמדובר ביום אחד, סביר להניח שמבחינות שונות, בוודאי מבחינת נוחות, נעדיף לשכור רכב מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית או בדרכים אחרות.

איך שוכרים רכב ליום אחד?

השכרת רכב ליום יכולה להתבצע בדרכים שונות, הן באופן פרונטאלי והן דרך האינטרנט, אפליקציה או בטלפון. יש לפנות לחברת השכרת רכב ולבקש לבצע השכרה ליום אחד. ההשכרה תתחיל מהרגע שאנחנו נאסוף את הרכב ונקבע עם החברה מתי עלינו להחזיר אותו. במידה ונרצה להרחיב את משך זמן ההשכרה, אזי שעלינו ליידע את החברה על כך.

חשוב לציין, בכל מקרה אנחנו נצטרך לתת ביטחונות ולעמוד בתנאים שונים, אפילו אם מדובר בהשכרה רכב ליום אחד. מבחינה כלכלית, סביר להניח שעלות השכרה ליום אחד תהיה שונה מעלות השכרה לתקופה ממושכת.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה