קיה – בין היצרנים הפופולריים בישראל, ולא סתם

זה לא סוד שקיה היא אחת ממותגי הרכב הפופולריים בישראל. למעשה, קיה היא מותג הרכב בין הנמכרים ביותר בישראל כבר כמה שנים. אז למה קיה כל כך אהובה בישראל? מדוע ישראלים רבים ששוקלים לקנות רכב חדש שוקלים כמעט תמיד את הדגמים של קיה?

תמורה נהדרת לכסף

יש כמה סיבות מדוע קיה כל כך פופולרית בישראל. קודם כל, קיה מציעה תמורה נהדרת לכסף. מכוניות קיה בנויות היטב ועמוסות בתכונות, אך הן עדיין סבירות מאוד מבחינת מחיר, ומציעות תחרות משמעותית לרכבים אחרים בקטוגריות שלה.

אמינות

שנית, לקיה יש מוניטין חזק של אמינות. מכוניות קיה ידועות בהיותן אמינות מאוד ובתחזוקה נמוכה, ולכן כל כך הרבה ישראלים בוחרים לקנות אותן, כי הם יודעים שברגע שקונים רכב של קיה הם בראש שקט.

שירות לקוחות ללא תחרות

לבסוף, קיה מציעה שירות לקוחות מעולה. סוכנויות קיה בישראל ידועות בתור מועילות ובעלות ידע, והן תמיד עושות מאמץ נוסף כדי לוודא שהלקוחות שלהן מרוצים. למעשה, האחריות של קיה יכולה להגיע ל- 7 שנים (!) שזה לגמרי משאיר את הצרכנים של קיה עם ראש שקט במיוחד עם קונים רכב חדש, גם אם זה מהסוכנות וגם אם זה מחברה עם מימון רכבים.

כל הגורמים הללו יחד הופכים את קיה לאחד ממותגי הרכב האהובים בישראל. אם אתם מחפשים מכונית נהדרת במחיר מצוין, קיה בהחלט שווה לשקול, במיוחד עם כל כך הרבה דגמים של רכבי מיני, סופר מיני, קרוסאובר, ג’יפים ודגמים אחרים שמאפשרים לכל מי שמחפש רכב לשקול רכב של קיה

תוכלו לראות את כל הדגמים של קיה באתר https://new-car-lease.co.il/

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה