איך מימון לרכב חדש באמת עובד?

מאה אחוז מימון לרכב חדש

השאלה האם אפשר לקבל רכב חדש ומעולה מבלי שכל המימון (או אפילו מימון חלקי) עבורו מצוי בידיכם היא נושא בוער מאוד עבור אנשים רבים הנמצאים בשלבים שונים בחייהם ושואפים לצעוד צעד אחד קדימה. ההזדמנות לנסוע ברכב יוקרתי מהווה אלמנט של “להתלבש להצלחה”, כלומר הבעלות על הרכב כבר הופכת אתכם למצליחים יותר ומהווה את המסגרת המושלמת לצמיחה אישית. יחד עם זאת, כולם התרגלו להאמין שאין דבר כזה, מאה אחוז מימון לרכב חדש במסגרת ליסינג, שהרי זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי. אז כן, חוץ מבצעי רכב חדש שמציעות סוכנויות הרכב השונות, תקבלו גם מאה אחוז מימון לרכב

סוגי מימון נפוצים בתחום הליסינג כיום

שיטת הפעולה הנפוצה ביותר בתחום הליסינג בארץ היא תשלום מקדמה משמעותית (למשל, 15% או 20% ממחירון הרכב), ורק לאחר מכן פריסת תשלומים חודשית. אך פעמים רבות מדובר באפשרות שאינה מתאימה לרוב הלקוחות הפוטנציאליים, משום שאילו היה להם סכום נזיל שכזה – הם היו משקיעים אותו ברכב נגיש יותר. במילים אחרות, המימון החלקי לא תמיד משיג את התוצאה הרצויה, משום שהוא אינו פתוח לכולם. בין סוגי מימון נוספים לרכב חדש ניתן למצוא הלוואה מהבנק באחוז כזה או אחר, אפשרות לקנות את הרכב בסוף תקופת ההשכרה או החלפה ברכב אחר בהתאם למצב הכלכלי העדכני. יש שיגידו שכל המסלולים האלה לא נותנים את התחושה הרצויה של רכב יוקרה ששייך לכם באמת – תחושה שכזאת מתקבלת רק עם 100% אחוז מימון.

ניו קאר ליס – והחלומות מתגשמים

חברת ניו קאר ליס נוסדה מתוך האמונה שהגשמת חלומות היא מטרה בפני עצמה, ולכן מאפשרת רכישת אחוז מימון לרכב חדש, על מנת ליצור את התנאים הטובים ביותר עבור כל אחד מהקונים הפוטנציאליים. במילים אחרות, כאשר אתם מגיעים לניו קאר ליס אינכם צריכים להוציא כסף מזומן כלל. החברה מוצאת את המסלול שהכי מתאים לכם ושיאפשר חופש כלכלי מקסימלי ואפשרות ליהנות מרכב חדש ומושלם.

כיצד זה עובד ומדוע זה משתלם כל כך?

הרעיון של מאה אחוז מימון לרכב חדש יוצא מנקודת הנחה שכאשר לאנשים יש הרכבים הרצויים והם משלמים על כך סכום קצוב מדי חודש – כולם מרוויחים ללא יוצא מן הכלל, ונוצר מצב אידיאלי שבו אין אף צד מנוצל. כתוצאה מכך, השוק צומח ומתפתח ולאנשים יש אפשרות נדירה ליהנות תמיד מרכבים מעולים, להחליף אותם לעיתים קרובות יחסית וליצור את התנאים הטובים ביותר לייבוא רכבים חדשים, יוקרתיים יותר ופחות. רכישת הרכב בתנאים אלה היא הדרך הטובה ביותר עבור אנשים צעירים שלא תמיד יש להם כסף נזיל , כך שתשלום קצוב מדי חודש מחשבון הבנק מעניק להם חופש אינסופי.

לטווח הארוך, קניית רכב חדש משתלמת יותר מקניית רכב משומש אשר יש לו הוצאות שימוש רבות, טיפולים, צריכת דלק גבוהה, טסט ועוד. אסור לשכוח שרכב הוא השקעה אשר תמיד מאבדת מערכה, כך שלמעשה מחירו של רכב הוא ההפרש בין מחיר הקנייה למחיר המכירה ובשיטה זו תמיד תוכלו לדעת מה מחיר הרכישה בפועל ולהמשיך להתקדם לרכב חדש ללא הוצאות מיותרות!

האם גם אתם חולמים על 100% אחוז מימון? אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם ניו קאר ליס על מנת להתחיל את הדרך עם הרכב החדיש ביותר.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה