מדריך ג’נטלמני לשעוני גברים וכיצד לבחור את השעון הטוב ביותר עבורכם

מהם סוגי השעונים השונים?

בעולם של היום, שעונים הם לא רק מכשיר שמציג לכם את הזמן. הם גם אביזר אופנה שיכול לומר את השעה ולהוות ביטוי לאישיות והסטייל שלכם.

ישנם שני סוגים עיקריים של שעונים – אנלוגי ודיגיטלי. לשעונים אנלוגיים יש מחוגים על פני השעון כדי להראות את השעה בעוד שעונים דיגיטליים מציגים מספרים או סמלים על פניהם כדי לייצג את השעה.

שעונים דיגיטליים הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם קלים יותר לקריאה, הם מדויקים יותר, והם דורשים פחות התעסקות מאשר שעון אנלוגי.

ישנם סגנונות שונים של שעונים שאתם יכולים לבחור מהם, כגון שעונים בסגנון קז’ואל, סגנון ספורטיבי או גברי מחוספס. אתם צריכים לחפש שעון המתאים ביותר לסגנון שלכם כדי שתוכלו למצוא שעון שתאהבו לענוד כל יום ובכל אוקיישן !

מידות שעונים לגברים

גודל השעון נקבע לפי קוטר לוח השעון. יש שני גדלים – קטן וגדול.

לשעון קטן יש קוטר של כ-35 מ”מ. לשעון בגודל גדול יש קוטר של כ-40 מ”מ או יותר.

חלק גדול משעוני הגברים הם בדרך כלל בקטגוריית המידות הגדולות, עם קוטר של כ-40 מ”מ או יותר.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת שעון לגברים

קניית שעון היא משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים שעון לגברים. סגנון, גודל, מחיר ומותג הם רק חלק מהדברים שכדאי לזכור.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בקניית שעון הוא סגנון השעון. אתם צריכים לדעת איזה סגנון אתם רוצים ואיזה סגנון הכי יתאים לאישיות שלכם. זה יעזור לצמצם את החיפוש שלכם כשאתם מחפשים שעונים בחנות אונליין או בחנות פיזית. אם אינכם יודעים איזה סוג של שעונים מתאים לכם ביותר אז ישנם אתרים שונים שיכולים להציע עצות המבוססות על האישיות שלכם ואורח החיים שלכם כמו WatchAdviser או WatchShop.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא גודל לוח השעון והרצועה. גודל הפנים צריך להיות פרופורציונלי ליד שלכם.

המותגים הלוהטים ביותר לשעוני גברים בחוץ!

1. רולקס

רולקס הוא אחד ממותגי השעונים הפופולריים בעולם. הוא הוקם על ידי הנס ווילסדורף ואלפרד דייוויס בשנת 1905. יש לו מוניטין של מותג שעונים באיכות גבוהה במיוחד עם היסטוריה עשירה. רולקס מתאים במיוחד למי שרוצה יוקרה, וקחו בחשבון שהדגמים שלהם עולים המון כסף.

2. אומגה

אומגה נוסדה על ידי לואיס ברנדט בשנת 1848 וזהו אחד ממותגי השעונים השוויצרים הידועים ביותר שיש. אומגה ידועה בעיצובים החדשניים, האיכות והעמידות שלה, כמו גם במגוון הרחב של שעונים הזמינים לרכישה מאתר האינטרנט שלהם או מסוכנויות מורשות ברחבי העולם. אומגה ידועה גם במחויבותם לסגנון, לאלגנטיות ולקביעת זמן מדויקת שהם עושים מאז שנוסדו לראשונה לפני כל כך הרבה שנים.

3. קסיו

קסיו הוא אחד ממותגי השעונים המוכרים והאהובים בעולם, ובטח בישראל. עם סגנונות ספורטיביים במיוחד, ניתן למצוא שעונים לגבר מבית קסיו שיתאימו לכל אחד, במיוחד לאנשים שאוהבים אקסטרים, טיולים ושטח – כמו הישראלי הממוצע.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה