דרכים לחסוך כסף בעת קניית רכב חדש

קניית רכב חדש היא אירוע מכונן, שעולה לא מעט כסף, אז איך נחסוך בעת קניית רכב חדש?

טרייד אין רכב

למרות שטרייד אין הוא מונח נפוץ, לא כולם יודעים איך לעשות טרייד אין רכב בצורה טובה שתחסוך לכם הרבה כסף. אבל יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים לסוכנות רכב ומבררים בנוגע לטרייד אין.

ראשית, הסוכנות תיתן לכם ערך טרייד-אין נמוך ממה שהמכונית שווה בפועל. הם יגידו שזה בגלל שהם צריכים לקחת בחשבון דברים כמו תיקונים ועלויות נוספות. אבל האמת היא שתמיד יש מקום למיקוח, אז אל תתביישו לבקש מחיר טוב יותר על הרכב שלכם, ותמיד גם כדאי להכיר את ערך הרכב לפי מחירונים רשמיים כמו לוי יצחק למשל, וכך תגיעו עם ידע מדויק על כמה הרכב שלכם שווה וכמה לדרוש עליו. ברגע שאתם עושים טרייד אין אתם יכולים בעצם להשתמש בכסף על מנת לקנות רכב חדש וגם לא פחות חשוב, אתם “נפטרים” מהרכב הישן, וככה חוסכים לעצמכם הרבה זמן של מכירת הרכב הישן שלכם.

חקרו את היצרן והדגם שאתה מעוניינים לקנות

לפני שאתם קונים רכב, חשוב לעשות את המחקר שלכם. לא כל המכוניות שוות באיכותן וחלקן כן שוות אך זו עולה על השנייה בכמה עשרות אלפי שקלים, לכן חשוב לעשות את הבדיקות שלכם, ולראות מה הכי שווה לכם, אתם תופתעו לגלות שיש רכבים של יצרניות שונות שאפילו משותפות במנועים שלהן. וההבדלים בין הדגמים השונים יכול להיות עשרות אלפי שקלים. אז אל תקשיבו לכל מה שאומרים לכם! תקראו קצת ותכירו את עולם הרכב, כך תוכלו לקנות את רכב חלומותיכם במחיר הטוב ביותר.

עשו נסיעת מבחן לפני שאתם קונים

תמיד כדאי לקחת רכב לנסיעת מבחן לפני שקונים אותו. כך תוכלו לקבל תחושה כיצד המכונית מתנהלת ולוודא שהיא מתאימה לכם. בנוסף, בסיעת מבחן אתם יכולים להרגיש את הרכב, ולהבין אם יש תקלות או משהו לא בסדר שיעלה לכם הרבה כסף בהמשך.. אז כן, נסיעת מבחן זה לא רק בשביל הכיף, אלא בשביל לדעת מה טיב הרכב ואם שווה לקנות אותו בכלל, אז אל תתפשרו את נסיעת מבחן אף פעם!

חפשו מימון לרכב

גם אם יש לכם את הכסף וגם אם לא, תמיד שווה לברר על מימון רכב, שיכול להקל עליכם משמעותית את כל מה שקשור לתשלום על הרכב.

ישנן מספר אפשרויות מימון שונות, ולכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות משלה.

ניתן לקחת הלוואה מבנק או מחברת אשראי, או לקבל מימון דרך הסוכנות. האפשרות הטובה ביותר עבורכם תלויה במצב הכלכלי שלכם. אם אם יש לכם דירוג אשראי טוב, אתם עשויים להיות זכאים להלוואה בריבית נמוכה מבנק או חברת אשראי.

מה שכן, תמיד כדאי לבדוק על מימון רכב אצל חברת הליסינג שממנה אתם רוצים את האוטו כי היא צפויה לתת לכם את התנאים הטובים ביותר.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה