רנו קליאו – האם צפויה לנו רנו קליאו חדשה?

רנו הודיעה כי קליאו חדשה תשוחרר בשנת 2022. הדגם החדש יתבסס על פלטפורמת הרכב החשמלי של החברה, ויהיה זמין גם בגרסאות חשמליות וגם בגרסאות בנזין.

הקליאו תמיד הייתה בחירה פופולרית עבור קהל רוכשי מכוניות קטנות (רכבי המיני והסופר מיני), הודות לשילוב של פרקטיות, ביצועים טובים וסגנון. הדגם החדש צפוי להמשיך את המסורת הזו, עם תכונות מעודכנות ועיצוב מודרני יותר.

מה אנחנו יודעים על הקליאו החדשה?

רנו לא פרסמה פרטים רבים על הקליאו החדשה, אך אנו יכולים לצפות שהיא תכלול חלק מטכנולוגיות הרכב העדכניות ביותר. לדוגמה, היא עשויה לכלול יכולות נהיגה אוטונומית, כמו גם מערכות בידור ומידע המאפשרת לנוסעים לשלוט בפונקציות שונות מהסמארטפונים שלהם.

רמות הגימור

הקליאו צפויה להיות זמינה במגוון רמות גימור שונות, כך שהרוכשים יוכלו לבחור את זו שתתאים לצרכים ולתקציב שלהם. כמו כן, סביר להניח שרנו תמשיך להציע דגמי מהדורה מיוחדת, כמו ה-Clio R.S הנוכחית.

אנחנו לא יכולים לחכות לראות את הקליאו החדשה! נראה שהיא הולכת להיות מכונית פופולרית בישראל, בגלל האהבה של הקהל הישראלי קודם כל לרכבים קומפקטיים וחסכוניים, וגם בגלל ההיסטוריה הטובה של רנו בישראל.

הקליאו החדשה צפויה להיות פופולרית בקרב חברות הליסינג השונות, שמציעות מסלולי מימון רכב שיאפשרו לקנות את הקליאו החדשה בתנאים טובים ונוחים.

לסיכום

הקליאו החדשה צפויה להיות טובה מתמיד. אבל עדיין לא כל כך ברור מה הולך להיות בה. מה שכן, אנחנו סבורים שהיא הולכת לשלב בתוכה טכנולוגיות פנאי ובטיחות מתקדמות, והיא הולכת לצאת בכמה וכמה גרסאות על מנת לקלוע בול לקהל.

בגלל שרנו היא יצרן פופולארי בישראל (וזאת בגלל ריבוי הרכבים שלהם שמתאימים לקהל הישראלי), אנו חושבים שנראה גדילה במכירות של ה- רנו קליאו. בסופו של דבר, מה שמדבר אל הקהל הישראלי זה בעיקר חסכון בדלק, והקליאו עומדת במשימה בצורה מעולה.

רוצים להתעדכן עוד על רכבים חדשים שמשווקים בישראל? הקליקו פה

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה