מנשא אופניים לוו גרירה – כיצד בוחרים את המנשא הנכון?

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות לנו בכבישי ישראל יותר ויותר מכוניות אשר בחלקן האחורי, על גבי השמשה או מעט מתחתיה מותקן מנשא מיוחד. הוא מיועד לאופניים. אנשים רוכשים ומתקינים מנשא כזה, על מנת שיוכלו לנהוג עם האופניים שלהם למקומות רחוקים מהבית, שם יוכלו לחנות את הרכב ולרכב על אופניים בשטח או בכביש.

אין זה סוד, שעם השנים התפתחה בישראל תרבות רכיבה על אופניים מאוד פופולארית ומאוד רחבה. צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, גילו את עולם הרכיבה. חלקם עושים זאת מספר ימים בשבוע, אחרים מעדיפים לעשות זאת בשישי-שבת. בכל שעה ביום, אפשר להבחין בקבוצות רוכבים או ברוכבים בודדים, גומעים קילומטרים על פני אזורים שלמים בכל רחבי הארץ.

מנשא אופניים לוו גרירה הוא פריט חובה עבור כל מי שמעוניין לרכב על אופניים, לא רק באזור הקרוב אליו הביתה. מי שמרכיב מנשא מסוג זה באופניים שלו, יכול להבטיח לעצמו אפשרות לרכב לא רק בעיר אלא גם בשטח, יכול לקחת את האופניים לרכיבה בזמן חופשה ואפילו לקחת אותם איתו אל מקום העבודה שלו, לרכב לפני או אחרי.

מה היתרונות של מנשא אופניים?

כפי שניתן להבין מנשא אופניים וו גרירה הוא כלי שיש לו יתרונות שונים, אך לא רק מבחינת אופציות השימוש שהוא מספק לנו אלא גם מבחינות אחרות.

יתרון ראשון, כאמור, היכולת לקחת את האופניים לכל מקום שאנחנו רוצים, בלי שום בעיה, בצורה פשוטה וקלה.

יתרון שני, המנשא מאפשר לנו לא רק לקחת את האופניים לכל מקום שאנחנו רוצים אלא גם לעשות את זה בצורה בטוחה, קלה ופשוטה. אנחנו יכולים להרכיב אותם על המנשא, מבלי שהם יגרמו נזק לרכב עצמו ולשמשה בפרט.

יתרון שלישי, המנשא אומנם מורכב על גבי השמשה, אך אנחנו יכולים להסיר אותו כשנרצה ולהעביר לרכב אחר במידת הצורך.

יתרון רביעי, אנחנו יכולים להרכיב יותר מזוג אחד. לכן, אם אנחנו רוצים לרכב עם בן או בת זוג, ילדים או חברים לקבוצת רכיבה, אז יש לנו אפשרות להרכיב על המנשא מספר זוגות

כיצד בוחרים מנשא אופניים?

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מנשא אופניים. החוכמה היא לבחור מנשא שיהיה לנו קל להרכיב עליהם את האופניים וכמובן שיונחו עליו בצורה נוחה, פשוטה ובטוחה.

הבחירה שלנו במנשא כזה או אחר צריכה להתבסס על 3 פרמטרים עיקריים:

פרמטר ראשון, כמות האופניים שהמנשא יכול לשאת. ישנם מנשאים שמתאימים לזוג אחד, שניים, שלושה וכן יותר. אנחנו צריכים לבחור מה רלוונטי עבורנו.

פרמטר שני, עד כמה המנשא חזק ובטוח. בין אם זה בשביל שנוכל להחזיק את האופניים ובין אם זה בשביל שנוכל להיות בטוחים שלא יקרה להם שום דבר במהלך הנסיעה.

פרמטר שלישי, עלינו לוודא שהשלב בו אנחנו מעלים את האופניים או מורידים אותם, נעשה בצורה פשוטה, קלה ולא לוקח לנו הרבה זמן.

תמונה: https://elements.envato.com/car-tow-hitch-clean-background-copy-space-XM49N3K

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה