מדוע חשוב שיהיה לכם פנס ברכב ולמה זה פריט כל כך חיוני?

פנס ברכב זה משהו שחיב להיות לכל אחד! פנס יכול להיות ממש מציל חיים במספר מצבים שונים.

דוגמא אחת היא, אם יש לכם פנצ’ר בצמיג בלילה, פנס יכול לעזור לכם להחליף להחליף את הגלגל, וגם להאיר בכביש לעזרה או שאתם נמצאים לצידי הדרך, וזה ממש מציל חיים!

בנוסף, פנס יכול כמובן להאיר את הדרך שלכם אם אתם תקועים לצד הדרך באמצע לילה וחשוך.

אין ספק שפנס הוא חלק חיוני של ציוד חירום שכל נהג צריך להחזיק ברכב שלו. פנס יכול להיות שימושי גם אם אתם צריכים לאותת לעזרה או להסתכל מתחת למכסה המנוע של המכונית שלכם. תמיד עדיף להיות בטוחים מאשר להצטער, אז ודאו שתמיד יהיה לכם פנס במכונית שלכם.

איזה פנס עדיף ברכב – פנס יד או פנס ראש?

בעולם אידיאלי, לכולנו יהיו פנסי ראש במכוניות שלנו. ניתן להשתמש בהם ללא ידיים, והם משאירים אותנו חופשיים לעשות דברים אחרים בזמן שאנחנו נוהגים, והם מספקים אלומת אור רחבה שיכולה לעזור מאוד במגוון מצבים שאנחנו נתקלים בהם במהלך נהיגה.

למרבה הצער, פנסי ראש יכולים להיות מעט יקרים. במקרים אלו, פנס יד יכול להיות חלופה טובה.

פנסי יד הם פחות יקרים וניידים יותר מפנסי ראש, מה שהופך אותם לקלים לאחסון בתיבת כפפות או קונסולה מרכזית. בנוסף, פנסים ידניים רבים מגיעים כעת עם תכונות שהופכות אותם ליעילים בדיוק כמו פנסי ראש, כגון נורות לד ואורות מתכווננות. אז אם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים לפנס לרכב שלכם, אל תוותרו על פנס היד הצנוע – אם כי אנחנו ממליצים לכם דווקא לכוון לקניית פנס ראש טוב ואיכותי שישרת אתכם בצורה הכי טובה במגוון מצבים שאתם יכולים להתקל בהם בעת השימשו ברכב.

לסיכום

פנס טוב ברכב הוא על גדר חובה. לדעתנו צריך להכניס בחוק שפנסים יהיו חלק חיוני מכל ציוד ברכב. פנס לא רק שיכול לעזור לכם לטפל במגוון בעיות שאתם נתקלים בהם במהלך הנהיגה, אלא פנס גם יכול ממש להציל חיים, בעיקר על ידי איתות – למשל אם אתם נתקעים בצד הדרך בלילה חשוך וגשום – פנס יכול לעזור לכם לאותת לעזרה או לאותת שאתם נמצאים בצידי הכביש ושנהגים אחרים יזהרו לא לפגוע בכם. בנוסף פנס הוא כלי חיוני ומקצועי לטיפול במגוון בעיות ברכב שאתם יכולים להתקל בהם בלילה. לכן, אנחנו ממליצים לכם תמיד להחזיק פנס טוב ואיכותי ברכב.

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכב שטח: לאוהבי הטיולים והקמפינג

רכבי שטח הם הפרטנטרים המושלמים לאוהבי טיולים וקמפינג. הם מציעים את החופש לגלות יעדים מרוחקים ולפגוש מקומות שלא יהיו נגישים עם מכונית רגילה.   הנה